Gašo

JG | Kto ma nepozná, môže ľutovať ... kto ma pozná, už ľutuje:)

Prasačiny momentálne nie je možné zobraziť.
jangaso
Máme? Zdroj: www.facebook.com
 
pherkard
pherkard | 31.7.2021 08:38

Nie podla mna plagat PZ SR


JG
JG | 31.7.2021 09:10

neviem koho je to plagát, ale úplne to zapasovalo do mojich pocitov potom čo sa na mňa spustilo, keď som si dovolil s predložením dôkazov na FB napísať, že policajti na stránke Hoaxy a podvody klamú + že ten konflikt bieleho auta na tom podivnom proteste nebol až taký jednostranný ako to prezenotvali niektoré médiá či politici :)


Michal
Michal | 31.7.2021 09:29

JG, a to si všetko vydedukoval z maringotky nad Krompachmi, Sherlock? Veľa rozmýšľaš a filozofuješ, ale nejde ti to. Ak sa nudíš, radšej si kúp strúhanku a skladaj z nej rožky.


JG
JG | 31.7.2021 09:30

@Michal nerozumiem?


pherkard
pherkard | 31.7.2021 10:10

JG: "že policajti na stránke Hoaxy a podvody klamú + že ten konflikt bieleho auta na tom podivnom proteste nebol až taký jednostranný ako to prezenotvali niektoré médiá či politici"
Predpokladam, ze Michal by privital nejake foakty, ktorymi podlozis svoje tvrdenie.


JG
JG | 31.7.2021 10:46

@pherkard Michal nie je hlupák a vie, že keby si chce pozrieť detaily, uvidí to na FB :) Ale aby si to nebral ako výhovorku, tak tu dám aspoň niečo o tej fanshopovej šiltove americkej výsadkovej divízie :)


Don
Don | 31.7.2021 10:47

@phekard pri tom bielom aute je to zrejme chyba pol na pol, v aute použili slzný plyn. Nevieme síce co tomu predchádzalo ako použil slzak lebo si viem predstaviť co mu tam hovorili, by ma to tiež vytočilo.


JG
JG | 31.7.2021 11:25

@Don tak pri bielom aute to bol (po odmyslení si legálnosti/nelegálnosti pobytu dotyčných na vozovke) pre mňa normálny konflikt dvoch strán. Týpek natrafil na individuá na ceste a rozhodol sa ísť do konfliktu nie odísť... Nikde som si nikoho nezastával, iba som povedal, že ten prípad nebol až tak jednostranný ako sa to snažili prezentovať mnohí a hneď som bol hodený na stranu ľudí na ceste hoci s nimi tiež nesúhlasím :D


Len tak
Len tak | 31.7.2021 13:22

S tou americkou vlajkou je to sranda.

Nedá sa to vysvetliť tak, že si na pomocné práce prenajímame gastarbeiterov zo Spejených štátov ?

Ide to s USÁkmi dolu vodou, keď to hantlagerujú za tvrdú slovenskú menu.

(Viem, máme Euro, ale viac ma hrialo na duši, keď som písal "slovenská mena ... Slovenská mena ... SLOVENSKÓÓÓ")


vsetkovklude
vsetkovklude | 31.7.2021 13:38

JG, takže ak mám doma tričko zásahovej jednotky polície a oblečiem si ho, tak som podľa tvojej/ich logiky automaticky policajt? Vonku ho nenosím, neporušujem zákon, spávam v ňom v zime... Keď to dovediem ad absurdum, babenka s Putinom na tričku na proteste bola ruská agentka? Kúruje ti? Prestaň vajatať a relativizovať a skús zaujať zdravý postoj!


JG
JG | 31.7.2021 13:43

@Len tak tak ako keď si príslušník antikonfliktného tímu PZ na protest kde sa to hemží rusofilmi nasadí fandovskú šiltovku toho amerického pluku, tak to z určitého uhla pohľadu celkom sranda je. Ale keď policajti namiesto toho aby normálne povedali sorry, nabudúce dáma väčší pozor na civilné oblečenie, klamú a zosmiešňujú, to už taká sranda nie je...


vsetkovklude
vsetkovklude | 31.7.2021 13:49

Veď ale to na smiech je, tak čo sa divíš? Možno ani ten policajt netušil, že tým niekoho pohorší? Keby mal šiltovku Chicago Cubs, to by už bolo ok, alebo so zlými Američanmi nesmieme dráždiť rusofilnú lúzu vôbec?


JG
JG | 31.7.2021 13:56

@vsetkovklude čo sa divím? No v mojom svete je normálne povedať, keď mám na čapici americkú vlajku, že mal som americkú vlajku a nebudem hovoriť nemal som americkú vlajku. Mať tú vlajku a tvrdiť, že som ju nemal a ešte vytiahnuť pičoviny o agentoch to mi príde také dosť primitívne. Takto by som to bral že by to malo byť pri bežnej komunikácii obyčajných ľudí... Ale mi sa tu naviac bavíme o oficiálnej stránke polície na ktorej sa majú vyvracať podvody a hoaxy. Ak k takej stránke patria podľa teba klamstvá namiesto ich vyvracania, tak ok. Neberiem ti to, ale v mojom svete mám iné predstavy :)


vsetkovklude
vsetkovklude | 31.7.2021 14:03

Vieš o tom, že tú stránku vedie civilný zamestnanec? Keby to bol obrovský alebo mediálne silný problém, vyjadrila by sa k tomu hovorkyňa na základe toho, čo by dostala od vedenia. Takto ťa bez argumentov zotrel pisálek od kompu, všetci sú spokojní a ty sa už pár dní zavzdušňuješ, ha ha ha


tmiro
tmiro | 31.7.2021 14:22

Tie picoviny o amerických agentoch vytiahli dezolati, nie polícia.


tmiro
tmiro | 31.7.2021 14:25

Polícia hovorila o agentoch až ako reakciu, na dezolatske tvrdenie, že políciu riadia na mieste americkí inštruktori a agenti a reagovala, že to s agentmi je picoviny, ktorú môže šíriť len retard a ze to logo pripomínajúce vlajku nie je vlajka.


Don
Don | 31.7.2021 14:35

Keby mal Rusku vlajku tak by mu tlieskali, ťažko hľadať objektivitu pri sekte. To aby som spálil všetky dresy iných repre co mam odložené, lebo keď to zistia konspiratori tak asi pôjdem na popravisko.


vsetkovklude
vsetkovklude | 31.7.2021 14:46

Don pôjdeš, už skladajú vojenské súdy *facepalm* https://www.fac...52547/?sfnsn=mo


JG
JG | 31.7.2021 15:24

@vsetkovklude je to oficiálna a dokonoca aj FB overená stránka PZ SR, ktorá sa v médiách bežne cituje ako oficiálne vyjadrenie PZ SR a za jej obsah je v konečnom dôsledku zodpovedný PZ SR rovnako ako za stránku Polícia Slovenskej republiky a ľudia čo spravujú FB pracujú pre PZ SR a MV SR. Či je ten človek civil alebo príslušník je bezpredmetné. Ale v tom kolektíve sú aj aj :) Nikto ma nezotieral a ani sa nezavdzušňujem, iba sa pomaly zmierujem s tým, že ľuďom bude naozaj drbať čoraz viac a viac a pravdy bude čoraz menej a menej :)

@tmiro polícia hovorila "V prvom rade, na šiltovke nemal americkú vlajku. Je to emblém, ktorý sa na ňu podobá iba červeno-bielymi pásikmi, no ničím viac" a tá vlajka tam ale bola, však týpek mal šiltovku Screaming Eagles. A keď si pozrieš to celé policajné vyjadrenie, tak oni tam drbli status s identitou dákej ženy čo riešila iba vlajky, to označili za hoax(čo nebol) a k tomu potom prihodili "na rôznych stránkach na Facebooku postrehli statusy, podľa ktorých ide o amerického agenta"... Už bez screenshotu, bez zdroja... Pre mňa by bolo normálnejšie keď už tak zosmiešňovať tam tých čo blúznili o agentoch, ako opečiatkovať hoaxom to, čo hoax nebol. Ale ako som už bol písal vyššie, začínam si pomaly zvykať, že ideme z kopca... :)


Len tak
Len tak | 31.7.2021 15:38

Môj názor... ak si policajt jebne na gebuľu pri oficiálnom zákroku čiapku s americkou vlajkou je to lapsus.

Ak nejaká krava tvrdí, že to nie je americká vlajka, len to pripomína americkú vlajku a podobné ujoviny, je to na jej odvolanie.

Názory dezolátov nekomentujem.


vsetkovklude
vsetkovklude | 31.7.2021 15:51

No to by sme dopadli, osprravedlňovať sa dezolátom, tým hovadám z Hodžovho námestia, nemáš úpal? Pochybujem, že to bolo úmyselné a celá tá teória o amerických agentoch je hoax, bodka


JG
JG | 31.7.2021 15:59

@vsetkovklude momentálne sa správaš úplne rovnako ako oni :)


Len tak
Len tak | 31.7.2021 16:00

Kto rozpráva o ospravedlňovaní sa dezolátom ?
Mne sa má ospravedlniť tá krava. Mne, tebe a normálnym ľuďom.

Čo je to za tvrdenie, že to len pripomína americkú vlajku???

To nabudúce nemám zastaviť policajtovi, lebo jeho auto len pripomína policajné? Siréna len pripomínala policajnú húkačku ?

Pripomína mi to celé Kocúrkovo.

Príslušníci Kocúrkova von z verejných funkcií!


vsetkovklude
vsetkovklude | 31.7.2021 16:19

Ale trt makový, ja nemám zhoaxovanú gebuľu ako títo:


Michal
Michal | 31.7.2021 16:28

JG, Lentak, čo to drístate za pičoviny?
Po meste otravuje ľudí banda náckov a vy riešite akúsi vlajku na čiapke?!?!


JG
JG | 31.7.2021 16:36

@vsetkovklude však keby tam policajti dali takýto screen nepoviem ani pol slova :) Ale keď dajú pečiatku hoax na niečo čo zhodou okolností poznám a viem že nie je hoax, tak... :)

@Michal ja neriešim vlajku, ja riešim klamstvo polície na stránke Hoaxy a podvody - Polícia SR. Že sa to klamstvo týka práve vlajky je iba zhoda okolností :)


vsetkovklude
vsetkovklude | 31.7.2021 17:30

JG a toto je presne tvoj problém, už roky, chytíš sa detailu, v ktorom cítiš, že máš pravdu, ten potom pitváš ako žabu na biológii a podstatu obídeš na kilometre. Výsledok je rozpitvaný detail, vajatavý postoj k problému a ešte sa divíš, že u tých, ktorí sú schopní komplexného pohľadu na problém si za *uja ;)


Len tak
Len tak | 31.7.2021 17:36

Tentoraz som na strane JG.

Polícia sa nemá vyhovárať ako malé decko. Alebo ako Matovič.

Nie som ani náhodou na strane dezolátov. Ale ak polícia klame bez mihnutia oka pri takýchto chujovinách, ako bude klamať pri vážnych veciach.

Každý robí chyby. V tom nie je problém. Problém je, ak si niekto nedokáže priznať chybu.

Je trapné nachytať inštitúciu, ktorá by mala mať autoritu, pri takejto nedôstojnej výhovorke.

Je mi z toho zle a trapne za nich.


JG
JG | 31.7.2021 18:00

@vsetkovklude ale však v tomto prípade ide o podstatu :D Kokoti na základe americkej vlajky policajta začali niekde blúzniť o agentoch a policajti to vyvrátili tým, že to americká vlajka nebola pričom to americká vlajka bola :D Keď sa s niekým pozrem na americkú vlajku a on ma označí za chuja, keď poviem že však to je americká vlajka, tak kľudne budem za chuja :D Keď sa na to pozrieš naozaj komplexne tak zistiš, že práve na základe takýchto ako ty hovoríš detailov klesá dôvera, osprostievajú ľudia, atď...


Len tak
Len tak | 31.7.2021 18:03

... a pritom stačilo povedať :
"Áno, náš príslušník si zobral šiltovku Screaming Eagles, ktorá nie je súčasťou výstroja. Za toto pochybenie mu na tri dni vezmene pištoľ a ostré náboje a bude chodiť ako posledný na výdaj stravy".

A vec vybavená.


 
Nie ste prihlásený, pre pridávanie komentárov sa musíte prihlásiť!
( Prihlásenie | Registrácia )
 
 
loader